Hamster Kombat втратив 260 млн гравців і впав у ціні на 80%
Гра Hamster Kombat, що стала однією з найвідоміших «тапалок» у Telegram і залучила понад 300 млн користувачів, тепер стрімко втрачає аудиторію. З липня щомісячна кількість активних гравців впала до 41 млн. Аналітики припускають швидкий крах проєкту.
Зниження популярності почалося після того, як масштабна роздача токенів розчарувала її учасників. Хоча гра швидко набрала сотні мільйонів користувачів, 260 млн із них незабаром покинули проєкт.
На тлі масового виходу аудиторії токен HMSTR також зіткнувся з глобальними проблемами. Актив із вересня 2024 року просів майже на 80% — із пікового показника в $0,009993 до $0,002366 на момент підготовки матеріалу, за даними TradingView. Експерти зазначають, що для більшості проєктів такі обвали фактично є крахом.
Гра стала відома завдяки підтримці Павла Дурова, який назвав Hamster Kombat найдинамічнішим сервісом на платформі. Однак у міру наближення дати лістингу на біржах і аірдропу користувачі почали критикувати гру. Їм не сподобався принцип розподілу токенів, ставлення керівництва до аудиторії та дії, спрямовані на «боротьбу з шахрайством».
Перед роздачею монет команда Hamster Kombat оголосила про бан 2,3 млн акаунтів і повернення 6,8 млрд токенів, що викликало бурхливі суперечки серед користувачів. Багато гравців, які вклали час у проєкт, виявилися забанені.
Користувачі критикували проєкт, звинувачуючи його в блокуванні чесних гравців і використанні аудиторії для отримання доходу на YouTube.
Розчаровані гравці зазначають, що обіцяна «фінансова свобода» від Hamter Kombar виявилася брехнею. Користувачі, які старанно збирали токени проєкту, отримали за свої зусилля копійки.